2011. március 2., szerda

Hale testvérek 31.fejezet

Sziasztok! Tudom megint sokáig tartott, jól elhúztam a frisst. Remélem azért nem baj! :) Ez egy kicsit szerelmesebb hangulatosabb fejezet. De előre elárulok valamit, a történet nem hogy esetleg a végéhez közeledne, még bele se lendültünk az igazi cselekménybe... Jó olvasást és gondolkodjatok Puszika:Rosalye!
Ezt a fejezetet Bella-Viki -nek ajánlom!  Köszönöm a komidat. :D

Hale testvérek.

31. fejezet.

Alice szemszöge:

Istenem, olyan tökéletes minden, mindenki boldog és olyan jó a hangulat. Damien is tök jó fej (mint ahogy azt már előre sejtettem) még vásárolni is eljön velünk és nem panaszkodik vagy bármi, egyetlen kérése csak az volt, hogy néha engedjük be egy könyvesboltba. De ezen csak szólnunk kell, és már jön is, cipeli a csomagjainkat, segít kiválasztani két ruha közül, és ha véleménye van valamiről, mindig elmondja, de nem úgy hogy bántó legyen… Inkább olyan ő nekem, mint egy aranyos és segítő báty. Én ennek annyira örülök. Jasper rel minden szépen alakul, bejelentettük az eljegyzésünket, amit ügye mindenki tudott már jó előre, de akkor is jó érzés volt kimondani, hogy a vőlegényem! Istenkém, milyen jó érzés lesz akkor kimondani, hogy a férjem?! Hah már most bele borzongok! Persze Rose és én már tisztára be is vagyunk pörögve szervezzünk, megrendelünk, visszamondjuk, nézegetjük… minden amit csak el lehet képzelni. Néha még Bella is beszáll. Rosalie mesélte hogy szerinte jót tesz  neki hogy megint mindenki felvidult. Mert ha szomorúak akkor Bells képes még azért is magát okolni. Tényleg össze illő páros ő és Edward.
Most is épp indulnék Rose szobájába hogy tovább hogy végre mindent megszervezünk, ám mielőtt még elérhettem volna a kilincset, két erős kar ragadta meg a derekam majd egy szenvedélyes, térd rogyasztó csókban forrtunk össze.
-         Csak nem hiányoztam? – kérdeztem a mellkasától, miközben még az előző csóktól pihegtem.
-         Nekem mindig hiányzik a menyasszonyom! – Mormogta mély hangján. Én felkuncogtam.
-         Olyan jó amikor ezt mondod! – vigyorogtam rá. Akár hányszor mondja is ki rajtam folyton egész testemen átfut egy jóleső bizsergés hullám.
-         Ezt örömmel hallom… - majd egy kényeztető csókkal ledöntött a lábamról az ágyra.
Hogy egy mély, forró és igazán kielégülést hozó szeretkezésben részesítsen. Nem siettünk el semmit, simogattuk, harapdáltuk egymást. A lökései erősek mégis óvatosak voltak, lassú ritmusban járt ki-be, szinte teljesen kicsúszott belőlem, hogy egy pillanat múlva megint teljes méreteiben élvezhessem. Őrületes volt ez a tempó, néha majd eszemet vesztettem annyira kívántam de ő végig kitartotta magát, aminek eredményeként életem eddigi legszebb, legmélyebb szeretkezését köszönhetem.
Ezek után még inkább úgy éreztem mintha az életem egy álom lenne, egy csodálatos varázslatos álom. Napközben az esküvőnket terveztük, éjszakánként pedig a vőlegényem kényeztető kezei közé kerültem. Az idő szinte repülni látszott. Hiszen nemrég még hónapok voltak az esküvőmig most pedig már csak napok választottak el a boldogító igentől. Rose már a leánybúcsúm utolsó részletei intézi…
Te szent tehén már csak három nap van hátra… Az utolsó együtt töltött éjszaka amit még nem férj és feleségként teszünk meg… Olyan hihetetlen az egész. Alig másfél év telt el mióta megismertem az én félistenemet és bámulatra méltó családját… Az életem megváltozott. Mindig egyedül kellet élnem, hisz emberek közt nem volt maradásom., más „vámpírok” pedig nem ismertem... De aztán jött Nessie és színt hozott az életemben. Bemutatott szerelmemnek és boldoggá tette az éltem. Nessie és Jasper nekik köszönhetem hogy megmentetek az örökös magánytól és helyébe végtelen örömöt csempésztek! 

7 megjegyzés:

  1. Istenem ez olyan aranyos volt ^^
    Nagyon tetszett és örülök, hogy meghoztad az új fejit :)
    Mit is írhatnék még? Imádtam, ahogy le tudod írni az intim részeket is, nekem azok valahogy nem igazán mennek, de próbálkozom... :$ :D Ilyen értelemben is példaképem vagy ^^
    Már nagyon várom az új részt és szívből remélem, hogy nem lesz semmi Alice és Damien között. Hiszen kicsit furának találtam, azt ahogy mesélt róla. Igaz, utána már utána írta, hogy báty, csak furi. Nyugtass meg, hogy nem lesz semmi! :D

    Puszika: Alice

    ui.: Azt hiszem első komi :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi,hogy nekem ajánlottad a fejit!És Alice-el egyetértek teljes mértékben!Nagyon jó le tudsz írni mindent meg nagyon szuper is a törid ezért olvasom!:)
    Puszi.:Bella-Viki.

    U.I.Második komi :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett grat *.*

    VálaszTörlés
  4. sziaa!
    nagyon szupi lett a fejid mint mindig!:D
    de sztem kicsit rövid volt.de nagyon érdekes.
    jó Alicenek h van aki elmegy vele vásárolni!:P:)
    reméem hamar lesz kövi!
    na puxy:)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Nagyon szépen köszönöm a dicséreteket! Őszintén mondom hogy nagyon hálás vagyok érte nektek!
    Hát nem is tudom mit is mondjak, én nem igazán tudom kivülállóként tekinteni a műveimre így aztán én míndig negatív kritikával illetem magam. Sokat gyötrödöm az erotikus vagy a környezet leírásával és az igazata megvalva nem vagyok megelégedve a munkámmal. De azért nagyon örülök hogy ezt csak én láttom így és nektek tetszik! :)
    Alice köszönöm hogy a példaképednek tekintesz nem igazán tudom hogy megérdemlem e, de nagyon hálás vagyok érte!
    A biztató komikért azt hiszem megérdemeltek annyit hogy eláruljak nektek egy titkot; Alice és Damien nem fognak össze jönni Alice teljes mértékben Jasperral van (én csak így tudom igazán elképelni őket), Damien egy másik szereplőnek szánom...
    Na de többet nem fecseg mert akkor hol maradna az izgalom! :D
    Ha ezen kívül vagy ezel kapcsolatban lenne kérdésetek vagy esetleg valami "eszement" összeesküvés elméletetek akkor bátran írjátok meg ide vagy az e-mail címemre( rose36@citromail.hu)! És akkor is bátran írjatok ha valami személyeset vagy a merivel (akár az enyém akárt a tiétek) kapcsolatban lenne kérdésetek. Állok szolgálatotokra! xD
    Drága Olvasóim!
    Puszika:Rosalye

    VálaszTörlés
  6. naon naon tetszik a blogod!!!!imádom!!!!és naon jok a fejezetek!!!!!!!puszillak és naon naon várom a frist!!!!!encsy :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen.
    Sajnos nem tudom hogy mikor lesz friss mert a gépem adatlapja sajna elfüstőlt így aztán a dokumentumaimnak is nagy valószínüség szerint annyi. De azért még reménykedem hogy nem és akkor hamarabb hozom a friss. ha pedig még is akkor is remélem hogy nem kell sokáig várnotok!
    Puszika:Rosalye.

    VálaszTörlés