2009. augusztus 15., szombat

Haletestvérek 2. rész

Bella!

Nem is tudtam hogy ennyi cuccunk van egészen mostanáig. Egész éjjel csomagoltunk és pakoltunk a kocsiba. Miközben Nessie nyugodtan aludt. Reggel mikor felébred mi már mind kész voltunk és csak arra vártunk hogy ő is kész legyen.
- Jó reggelt kicsim- mondtam neki bársonyos hangon.
- Jó reggelt anya!
- Éhes vagy?
- Min a farkas. – nevetett fel.
- Rendben akkor öltőz fel és reggeliz aztán pedig indulunk.
- Oké! De Jacob-tól nem köszönünk el?
- De amint reggeliztél el köszönsz tőle megyünk! – helyesbítetem.
- Oké!
- Na akkor oda lent várunk! – mondtam és kimentem a szobából. Renesmee nem sokkal később lejött és reggelizet aztán megjelent Jacob.

Nessie
Amint ki léptem az ajtón máris ott volt az én hercegem, Jake. Megölelt.
- Hiányozni fogsz. – mondtam
- Te is nekem! Nagyon vigyáz magadra! Amint tudok utánad megyek!
- Rendben vigyázok.
- Ajánlom is hogy vigyáz!
- És be nem mert csajozni nekem amíg nem vagyok itt!! Oké?
- Oké! De akkor te se pasiz be míg nem vagyok ott!!
- Oké majd csak az után! – mondtam tetettet mosollyal az arcomon ő is megeresztett egy mosolyt aztán megcsókolt olyan szenvedélyesen mint még soha az előtt. Úgy éreztem nem vagyok képes elereszteni de aztán Emmett hangos dudálására és kiabálására lettem figyelmes. Eleresztettük egymást és mentem a kocsiba amint beszálltam el eredtek a könnyeim örültem neki hogy sikerült még elötte eljönnöm Jake-től mert így nem látta a könnyeimet.

Edward szermszöge:
Az út meglepően gyors és csendes volt. Mindenki elgondolkodot valamin. Rose azon gondolkodot, hogy melyik szobának áljanak neki Esme-vel. Emmett azon törte a fejét, hogy milyen fogadással tudná megalázni Jasper-t. Jasper már nagyon várta hogy elmenjünk vadászni kíváncsi az ottani vadálományra. Esme már látta a fejében, hogy milyen bútorokat fog venni a házba. Carlisle a kórházra volt már nagyon kíváncsi. Nessie peddig nagyon hiányolkta Jake-t. Bella egyszer, egyszer megmutatta, hogy mi jár a fejében. Aggódot. Aggódot Nessie miatt, látta rajta hogy menyire fáj neki Jacob hiánya. Ő volt az egyetlen aki ígazán át tudta érezni mi is zajlódik le most a Lányunkba. De az út túl rövidnek bizonyúlt ahoz, hogy ezt mind átgondoljam. Leszáltunk és a hangos bemondó tájlkoztatot róla hogy kiszálhatunk a gépből. És így is tettünk. Hála annak, hogy mindent előre elrendeztünk a két kocsi amit béreltünk (persze csak addig amíg meg nem érkeznek a mieink) ott várt minket a reptéren. Mindenki beszált az autóba. Rose. Emmett, Nessie, Bella és én az egyikbe. Még Jasper, Esme és Carlisle a másikba.
- Mennyi idő még oda érünk? - kérdezte Renesmee. Végre valaki megtörte a csendet.
- Úgy egy óra. - Láttam a fejében, hogy nagyon várja, hogy oda érjünk. Reméli a pakolás majd eltereli a figyelmét.Bella hirtelen elővet egy CD-t a táskájából. Én kérdőn néztem rá.
- Nem bánod? - kérdezte szerelmem.
- Nem dehogy, nyugodtan. - És azzal a lendületel be is raktra a CD -t a lejátszóba. Legnagyobb meglepetésemre Debulsy szólalt meg. Egy hálás mosolyt küldtem Bella felé, majd elvesztem a zene hatása alatt. Már csak az tünt fel, hogy Carlisle lelasit majd megáll előtem, így én is hasonló kép tettem. Majd kiszálva megláttam újdonsült otthonunkat.

Bella szemszöge:
Megérkeztünk. Az új ház annyira más és mégis mennyire hasonlít a régire. Nem is tudom jobban leírni mint, hogy olyan Cullen-es. Nagy tágas terek sok üvegbetétt és mind olyan világos. Sokkal nagyobb mint a régi peddig az sem volt kicsi, de ez. Minden szóba kéttszer akkora. Readásul 3 plusz szoba is van.
- Edward ? - kérdeztem.
- Igen ?
- Miért van 3 plusz szoba ? Mert azt értem hogy egyik Nessie-nek, a másik Jacob-nak de a harmadik kié?
- A tiéd.
- De miért ? Nem szeretnéd hogy közös szobánk legyen? - kérdeztem kicsit rémülten.
- De csak gondoltam te is szeretnél egy saját szobát. - mondta kedvesem bünbánó arcal.
- Ezzen még nem is gondolkodtam. De tudod mit legyen nekem is lesz külön szobám. - mondtam egy hatalmas vigyorral az arcomon hogy ne legyen ilyen szomorú. De ténleg ez nem is olyan rossz ötlet néha ténleg jól tud esni egy kis magány. egy kis nyugalom. Meg ideje lenne találnom valami hobbit amit csinálhatok. Ezzek útán mindenki bele merült abba, hogy megfelelően berendezze a szobáját és a ház más részeit.l Az én szobám tenger kék lett. Szép kék és fehér bútorokkal. És aminek talán a legjobban örültem az a saját fürdőszoba. Ami úgyan csak kék árnyalatokban ponpázott. Nessie szobája narancssárag és főleg fehér bútorok voltak benne. A többiek szobája ugyan olyan hangúlatú lett. Miútán mindennel végeztünk elmentünk egy nagy családi vadászatra. Mikor megérkeztünk egy tisztásra mindenki párokba rendződött. Nagy meglepetésemre azonban Nessie nem velem hanem Jasperrel ment el.

3 megjegyzés:

  1. szia! nagyon tetszik nekem ez a rész is egyen lőre nem tok még mit írni mert eddig mindenki olyan amilyen addigis volt!
    pussssssssssz:brigi:):):P:P

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát igen ez a későbbiekben ha tovább olvasol meg fog változni!
    Puszika

    VálaszTörlés
  3. Szijja!!!Nagyon tetszik a sztorid csak hiányolom Alice-t,viszont sejtem hogy meg fog jelenni...:DNagyon sok félét olvasok,mármint sztorit de eddig ez a legígéretesebben kezdődő!!:P

    VálaszTörlés