2009. augusztus 17., hétfő

Haletestvérek 3. rész

Vér cikki!!

Nessie szemszöge:

Láttam anyán, hogy mennyire furcsállja azt, hogy Jasperal jöttem. Bár ha jobban belegondolok apán és Jasperon kívül mindenki meglepődött. De tényleg azt értem, hogy apa kiolvasta a fejemből is így már nem volt neki meglepi de Jasper nem tudhatta, hogy miért vele megyek. Ha, csak nem azért mert már számított rá, de hát hogyan? Jaj, remélem nem értette félre az, hogy ma egész nap a nyakán lógtam és ezért már természetesnek vette, hogy vadászni is vele fogok. Na, ezt most jó ki főztem magamnak, de tényleg ha nem ezért akkor mi másért nem lepődött meg. Ez valahogy meg kell vele beszélnem sürgősen. De nem, nem gondolhatok ilyenekre hisz biztos, hogy tudja, hogy én nem azért jöttem vele. Meg, ha esetleg mégis így gondolta volna azt apa tuti, hogy nem tolerálta volna egy könnyen. A gondolatmenetemből Jazz hangja húzott vissza:
- Mire gondolsz?
- Ezt meg hogy érted? – kérdeztem zavarodottan.
- Óh, bocs csak éreztem, hogy először elmélyedtél valamiben aztán megilyedtél aztán elhatároztál valamit végül elbizonytalanodtál, megnyugodtál és végül a hangomra zavarba jöttél. És mindezt kb fél perc alatt, ami még egy vámpírnál is sok lenne. És gondoltam megkérdezem, mert nagyon kíváncsivá tettél. De nem muszáj, ha nem akarod. – mondta egy vigyor kíséretében.
- Jah tényleg elfelejtetem, hogy te mindent érzel. Szóval csak arról van szó – körítetem. Na, ezt most, mégis hogy a halálba kérdezem meg? Hisz nem mondhatom azt, hogy ugye nem érted félre azt, hogy mostanában állandóan veled vagyok, és hogy mi az oka annak, hogy nem lepődtél meg azon, hogy veled jöttem pedig még én magam sem tudom, hogy miért csináltam? Ez így vér cikki lenne, de nem húzhatom az idő ez így is kínos readásul érzi a hezitálásom ez egyszerűen pompás. Gyerünk Nessie mondj valamit. Szólalj már meg! – Na, szóval csak azon gondolkodtam, hogy te miért nem lepődtél meg azon, hogy veled jöttem. Meg hogy ugye nem érteted félre? – kimondtad te hülye idióta, hogy mondhattad ki így!
- Nem nyugodj meg nem értetem félre!- mondta mindezt, cseppet sem megnyugtatóan ugyanis egy hatalmas vigyor kerekedet ki az arcán!
- Ez egyáltalán nem vicces! – durcáskodtam.
- Jól van, na, Bocsi. Ami pedig a másik kérdésedet illeti csak azért nem lepődtem meg, mert számítotam rá.
- De.. de hisz az előbb azt mondtad, hogy nem érteted félre!
- Nem is értetem! Csak számítottam rá hogy nem édesányáddal akarsz majd menni! S a leglogikusabb választás én voltam! Minden szempontból.
- Jah tényleg hisz te stratéga vagy mindent kigondoltál, hogy nem gondoltam rá. – és ezzel be is fejzödöt a mi kis beszélgetésünk. Mind a ketten belemélyedtünk a vadászatba. Ő szokásához híven egy szarvas ejtet el még én egy medvét. Miután végeztünk elindultunk a megbeszélt helyre. De mint kiderült ahhoz képest, hogy úgy éreztük gyorsak voltunk mi érkeztünk utójára. Ami azért volt szomorú, mert így Emmett-nek volt mivel szekálni minket.

Írói: Nem fogom tovább folytatni, hogy ha nem kapok megjegyzéseket! Vagy írjatok erre a címre rose30@citromail.hu -légyszí!!

7 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem folytasd tovább:D Mert nekem nagyon tetszik:) Egyik blogomon volt olyan, hogy én sem kaptam kritikákat, aztán idővel írtak. Ezért szerintem ne hagyd abba:)
    Majd küld a következőt:D Csak így tovább. Puszii^.^

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon várom a folytatást! Én az egyik törmnél a 20 fejitől kezdtek el kritikákat írni nekem! Légy türelmes és csak így tovább!! És folytasd!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Rendben folytatom!
    És örülök hogy tetszik!
    Puszi:Rosalye36

    VálaszTörlés
  4. Sziasztoki!
    NA szóval kösszi széppen!
    Kedvesek vagytok!
    Nem fogom abba hagyni!
    És holnap vagy holnap útán már felteszem az új részt attól füg mikor kapom vissza a leptopom!
    Jah és bocs ez előte lévő megjegyzédért az is én voltam!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. szia !nagyon tetszik a történeted,csak így tovább ugyes vagy!
    csak egy kérdés,hol van alice?
    puszi

    VálaszTörlés
  6. szia !nagyon tetszik a történeted,csak így tovább ugyes vagy!és tény leg hol van alice mert eddig ne nagyon írtál rolla?!
    pusssssssssssssssz:brigi:):):P:P:D:D

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Köszike aranyos vagy
    Örülök hogy tetszik!
    És igen Alice most nem szerepel az elejétől fogva majd csak a későbbiekben fog feltünni szóval nem csak hanyagoltam! :)
    Puszika

    VálaszTörlés