2010. január 15., péntek

Hale testvére 17.rész

Sziasztok! Nos itt a fejezet amit ígértem! Remélem tetszik! Úgy gondoltam hogy olvastunk már elég letört Cullen családról inkább tovább léptem! :) Remélem nem baj! Úgy hogy ilyen téren is várnám a megjegyzéseket! Puszika!:Rose

Hale testvérek

1 év múlva

Edward szemszöge:

1 év! 1 év kellett ahhoz, hogy végre felfogjuk Nessie tényleg elment. És bár hisszük hogy egyszer visszajön tudat alatt mind érezzük, hogy nem fog, hogy soha többet nem fogjuk látni. És bár én több keresési akciót is indítottam Jass és Em mindig leállítottak ma már én is belátom, hogy tényleg úgy volt helyes Békében élni, hagyni!
És megtettük, amire kért, próbáltunk úgy tenni mintha jól lennénk. De legbelül még senki nem tette túl magát. Van viszont pozitív fejlemény is. Alice most már a családunk tagja Jasper oldalán.
És bár még nem mondtuk el neki kik is vagyunk, én nem félek attól, hogy elhagyna minket vagy Jass -t. Ő sokkal erősebb ennél. És csak azért nem avattuk be eddig, mert úgy gondoltuk, hogy inkább nem terheljük még ezzel is a szegényt elég volt azt feldolgoznia, hogy a legjobb barátnője elment. De most már ideje lenne közölni vele ezt a „kis apróságot”. Szerintem nem lesz semmi baj. Bár el kell ismernem, hogy, előfordul, hogy nem hallom a gondolatait vagy Jass nem érzi az érzéseit, de amikor ezt elmondtam Carlisle-nak azt mondta biztos azért van, mert nagyon megterhelte Nessie elvesztése. Ami igaz is, de szerintem más is van a dologban. És ha végre Jass beavatja nyíltan beszélhetek neki róla. És minden reményem szerint válaszokat kapok a kérdéseimre.
- Szia, Edward! - köszöntek oda nekem a fiúk. Most hogy a lányok elmentek biztos szeretnének beszélni a „pénisz gombáról”
- Sziasztok! - köszöntem én is – jó hogy jöttél Jass! Épp beszélni szerettem volna veled.
- Na, ez jó! Jasper bajban van! Király! - szólalt meg Em.
- Mit szeretnél Ed? - Ült le Jass majd magával húzta Emmett-et is, aki még mindig nevetett a saját viccén.
- Csak arról lenne szó, hogy itt az idő – kezdtem volna bele de Em röhögése megállított.
- Itt az idő! Hát ez nagyon jó!
. Igen szóval – mosolyodtam el én is.
- Miről van szó?
- Hát hogy itt az ideje Alice-t beavatni.
- Mi?
- Jól hallottad! Egészen jól van már és különben is ez már így hülyeség. Könyörgöm hisz látom, hogy néha már az eljegyzés is felmerül a gondolataid körében! Akkor meg mire várni?
- Nos, lássuk csak mire is. Talán a megfelelő alkalomra. Talán a megfelelő alkalomra. Tudod nem is állhatok csak úgy elé, hogy
„- Oh, szivi épp beszélni akartam veled!
- tényleg?
- Ahan!
- És miről?
- Csak arról, hogy vámpír vagyok! De nyugi Vega vámpír! Amúgy éhes vagy?” - hagyta abba a bábszínházat Jasper!
Erre persze Emmett is közbe szólt. Egy két fuldoklási roham után.
Szerintem a „szivi”helyett jobb a „bébi”! - na, erre már csak a fejemet tudtam rázni. Hogy lehet valaki ekkora örök miközben 20 diplomája is van Érthetetlen számomra.
- Na de most komolya srácok! Hogy lehet egy ilyesmit elmondani? - esett kétségbe bátyám - Mondjuk valami romantikus helyen! - méláztam el
- Igen, ez jó ötlet! - Ugrott fel azonnal mivel én visszanyomtam a kanapéra! -
- Hé, nyugi!
- Oké! Ám de milyen legyen az a romantikus hely?
- Én aztán nem tudom! - védekeztünk egyszerre Emmett-el?
- De talán anyáék tudnak neked segíteni!
- Jah! Ez is jó volt Edward köszike!
- Örülök, hogy segíthettem!
Ezek után még beszélgettünk majd meghallottuk az autók zúgását és kimentünk, hogy üdvözöljük a szerelmeinket illetve anyát



Jasper szemszöge:

Hogy mondjam el? Csak ez jár egész nap a fejembe. Úgy gondoltam megkérdezem Rose-t és persze Bellát és anyát és majd együtt kitaláljuk, hogy lehetne a legkisebb sokkolással elmondani.
- Esme, Bella, Rose! Beszélhetnénk? - szóltam.
- Persze megyünk! - hallottam majd már mind bent voltak a szobában. Hála annak, hogy Alice sok időt töltött itt és én is beszereztem egy ágyat, na meg nehéz volt megmagyarázni, hogy nekem miért nincs!
- Szeretném kikérni a tanácsotokat. Edward közölte velem, hogy itt van az ideje annak, hogy beavassuk Alice-t a titokba.
- Óh, kicsim ez nagyszerű! - ölelt meg rögtön anya
- Ez nagyon jó! - csatlakozott Bella is
- Én is örülök! - mosolygott Rose – de mit szeretnél, mit tegyünk?
- Hát nem igazán. Tudom. Nem tudom, hogy mondhatnám el neki!
- Ja hogy szerintünk hogyan lehetne a leginkább megkönnyíteni neki?
- Igen.
- Hát… had gondolkodjam… valami romantikus dolog kellene. - gondolkodtak el
- Mondjuk, mi lenne, ha az erdőben, mondjuk egy tisztáson egy gyertyafényes vacsora?
- Ez nem is rossz ötlet Rose!
- Ahan. És ahhoz mi is kell? - kérdeztem mire mindegyikőjükből kitört a nevetés
- Ne aggódj Jass majd mi mindent elintézzünk!
- Mikor szeretnéd?
- Mondjuk szombat este!
- Oké, Addig még van két napunk!
- Annyi elég is lesz! - majd még mindig nevetve kimentek a szobámból. Csak tudnám mi olyan vicces

23 megjegyzés:

  1. Szia Hugi!!!
    Na vajon mi ilyen vicces????:D:D:D:D:Dnagyon jó lett és tetszik h Emmett ilyen muris:D:D:D
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszike!
    Na igen az élet egyik nagy kérdése? Mi?
    :D:D
    Hát ha már Nessie karaktere már akkor legalább már Emmett maradjon a régi.
    :D:D:)
    Puszika

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Na ez az a fejezet ami után komolyan
    elgondolkodom hogy rendszeres olvasó
    legyek(nem mintha eddig nem olvastam
    volna el minden fejit)A te törid a
    kedvencem,már alig várom afolytatást!

    Kami

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon széppen köszönöm!
    Tényleg nagyon jó esik ha ilyeneket írsz! :)(L)
    Nem tudom mikor lesz kövi fejezet mert még most nem igazán van időm! De igyekeni fogok, amiért ilyen szépet írtál nekem!:D(L)
    Puszika

    VálaszTörlés
  5. Köszi köszi köszi köszi,már alig várom.amúgy az előző én voltam csak csináltam egy fiókot:D

    Puszi

    VálaszTörlés
  6. szia!az oldaladat elkezdtem hirdetni az oldalamon. Ugye nem baj?! Sajnos nem twilight-os oldal,de sztem egész jó.
    www.allatbarat39.mlap.hu

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    NEm nem baj! CSak nyugodtan!
    Megnézem!:D:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez az egész és remélem h hamarosan folytatod:D
    Gratula az egészhez:)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Köszönöm széppen!
    És ígyekszem! :)
    Puszika

    VálaszTörlés
  10. szia van egy meglepim az oldalamon http://ros-alice.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. SZia!!
    nagyon jó ez az oldal is:) betettem a kedvenceim közé:)nagyon tetszik csak így tovább jó a történet:)
    Ivett

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Köszönöm! (pirul)
    Kedves vagy!
    Örülök hogy tetszik!:D
    Puszika: Ivett
    Rose

    VálaszTörlés
  13. Kiváncsi vagyok hogy fogja Alicnek elmondani nagyon jóó mikor lessz kövi??
    Ivett

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Hát igen valóban érdekes lesz!
    Főleg mivel nem csak Jasper-nak van nagy bejelenteni valója hanem Alice-nek is van egy kis titka ami elég nagy meglepődést fog szerintem okozni!
    De mindent a maga idejében!
    :)
    Puszika

    VálaszTörlés
  15. hát igen:)ugy várom már.. mikor jön a kövi?annyira jó ezeket olvasni most találtam de már elolvastam az elejétöl ezt is meg Nessie életét is nagyon jóóó igy tovább
    Puszika

    Ivett
    (u.i:remélem nem baj h ennyiszer komizok:P)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nos más majdnem kész! :)
    Még kicsit igazítok rajta de hogy mikor tudom feltenni az más kérdés mivel hogy a leptopom halózati adaptere ( tötője ) szar megint és bár van rajta még garancia nem tudom elvinni a szerelőhöz szóval eddig egyik barátnőmtől kértem kölcsön de most már neki is kell így nem tudja oda adni így viszont le fog merülni a géppem és nem tudom feltenni a fejezetett.
    Am bocsika hogy ennyire részletezem csak szerintem így van értelme:) Szó így állok! Elnézést is kérek érte!
    Amúgy nem baj sőt nagyon is örülök neki hogy ilyen sokkat írsz! Szeretem őket olvasni és válaszolni rájuk! Szóval csak nyugodtan!
    Puszika

    VálaszTörlés
  17. Szia
    Ennnek nagyon örülök:D
    sajnálom h rossz a laptopod:)
    bizti nagyon jóó lessz ugy várom már:)
    Sok sikert előre is
    Ivett
    Pusszancsss

    VálaszTörlés
  18. Szia!!
    Képzeld minden nap nézem h mikor lessz új rész annyira tetszik olyan ügyi vagy:) puszika
    amúgy jó már a géped? és mikor lessz újj? bocs hogy igy kérdezösködök de ugy várom már
    Ivett

    VálaszTörlés
  19. Szia!!
    Mikor lessz új?remélem nem baj h megkérdezem
    Ivett

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Köszönöm nektrek és örülök hogy tetszik a meri!
    :D
    Amúgy nem baj hogy kérdeztek sőt örülök is neki! Bár a válaszolm már kevésbé jó: ugyan is még mindig nm jó a géppem a szerelők az mondják legalább még egy hét szóval azért remélem hogy még ebben a hónapban meg lesz! Szorítsatok!
    Ami a következő fejezetett illeti már van a HAle testvérekből egy fejezet és a másikból két fejezet szóval ha lesz géppem már jönnek is az új fejezetek addig igyekszem össze hozni a tesósból is még legalább egy fejezetett írni hogy ezzel is kárpotóljalak benneteket!
    És csak mondani akarom még egyszer hogy bármilyen témában ( akkár magán vagy a merivel vagy esetleg tök másal kapcsolatban ) írjatok nekem vagy itt a megjegyzéseknél vagy ha nem publikus akkor írjatom egy e-mail-t. Rosalye@citromail-re.
    Puszika: Rose

    VálaszTörlés
  21. Annyira jó a másik is meg ezis:D szeretem mindkettőhöz komizni fogok:D
    Itt mikor lessz uj rész?remélem nem baj h megkérdeztem:)
    Puszika Ivett

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Örülök hogy tetszik!:)
    Amúgy nem baj hogy kérdezed! Már kész van azt hiszem az új feji de még nem géppeltem le szóval nem sokká lesz új. Addig tartsatok ki!
    Puszika

    VálaszTörlés
  23. Oksika:) ari vagy h nem zavar h kérdezgetek tényleg nagyon gratulálok mind a két oldalhoz:)
    Puazika
    Ivett

    VálaszTörlés