2010. január 7., csütörtök

Lenne egy Kérdésem!


Sziasztok!

Lenne hozzátok egy kérdésem!

Úgy gondoltam hogy ketté választom a törit.

Mert hogy arra jutottam hogy tovább folytatom a Hale testvéreket Alice-val, Jasper-ral meg a családdal.

Ugyan akkor viszont egy másig bloggon folytatnám Nessie életét. Hogy hova költözik meg mik történnek vele stb...

Mert szerintem remek kis merengőt lehetne belőle csinálni.

De ez csak az én véleményem!

És szeretném kikérni a tieteket is. Hogy elolvasnátok e még egy ilyen szörnyűséget vagy nem? :D

Kérek mindenkit hogy legalább egy " Igen csinálj" vagy egy " Ne, ne csinálj"-t írjon már megjegyzések közzé.

Akinek viszont van ideje vagy/és kedve örömmel olvasnám az indoklását vagy véleményét is!

Köszönök előre is mindent.

Puszika:Rose!

17 megjegyzés:

  1. Szija!
    Szerintem ez tök jó ötlet lenne :)
    Indokolni nem tudok, mert csak bele-bele olvastam a sztoriba, de amint lesz erőm el fogom olvasni :))

    Csóók,
    Carlie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Rendben köszönöm! :D:D
    Kedves vagy!
    Puszika

    VálaszTörlés
  3. Igen csinálj! xD :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem mindenképpen: "Igen csinálj!"

    1. Még nem találkoztam rossz irományoddal.
    2. Én nagyon szívesen olvanám.
    3. Ha valakit nem érdekel, az nem olvassa, de másokat azért ne kínozz!

    Sok sikert továbbra is!!!
    Várom a kövit!

    Puxx: GinaX

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Köszönöm!
    :D:D
    Jujj annyira jó hogy írtok!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Igen, Én nagyon szívesen olvasnám mindkettőt. Párhuzamosan fogod írni?

    VálaszTörlés
  7. Igen, csinálj!
    :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!Ágica
    Igen úgy gondoltam hogy párhuzzamosan írnám!
    Köszönöm mindenkinek hogy írt!
    Puszika

    VálaszTörlés
  9. Szia
    Igen Csinálj, mivel már úgy is felizgattál azzal, hogy mi történik Nessie-vel!
    Nagyon tetszik a történeted! :D
    Köszi
    Puszi
    Brigi

    VálaszTörlés
  10. igen csináld!nincs olyan aki
    ne olvasná szivesen mindkettőt.
    szóvl igen,igen,igen,igen!

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Rendben meggyőztetek hogy lenne miért írni!
    Szóval meg lesz csinálva.
    De attól még lehet írni véleményt.
    Puszika:D

    VálaszTörlés
  12. Szia!Gratula hozzá!!Ez fantaztikus!!Mindenképpen folytastd!!

    VálaszTörlés
  13. Szia Hugi!!!!
    Igen csinálj!!!Hogy miért??
    ez jó kérdés de vannak indokaim:D:D:D:D
    szal
    1. Rosszat nem írtál eddig
    2. lekötöd feles energiáidat
    3. szórakoztatod a népet
    4. örülnék neki
    5. szívesen olvasnám
    6. mert hiányzol
    7. mert a húgom vagy
    8. mert a mamid vok és szeretném ha csinálnál
    9. mert én vok "Alice" és láttam h fogsz írni
    10. ha eddig nem elég az indok írok még:D
    ...
    ...
    ...
    7869. mert szerintem mindenki szívesen olvasná, de ha nem akkor én igen és akkor írd meg nekem
    puszi: Ági

    VálaszTörlés
  14. mellesleg remélem szórakoztató volt az irományom:D:D:D:D:D:Dkicsit naon ki vok...:D:D:
    pusz

    VálaszTörlés
  15. Szia! Mami!
    Köszike! Anyira szeretleg azért mert vagy de amikor ilyeneket írsz akkor mégjobban!
    Ammm
    Olyan jó vagy!
    Puszika

    VálaszTörlés
  16. Ez nagyon jóó ötlet én már elkezdtem olvasni amit irtál:) szó szerint csak gratulálni tudok annyira jóóó ez is meg Nessie élete is
    Ivett

    VálaszTörlés