2010. március 3., szerda

Hale testvére 18.rész

Nos gyermekeim ime itt van egy új fejezet! :) Na de most komolyan sajnálom hogy ilyen sokat szarakodtam vele ill hogy nem is valami hosszú de abban biztosak lehetek hogy ami ezzuntán lesz az nem piskóta! Úgy hogy ennek örömérre megkérlek titteket hogy nem csak hogy megjegyzéseket szeretnék kérni de ötleteket is hogy szerintetek mi lehet Alice titka! De tényleg kivi vagyok hogy kitaláljátok e? Puszcsika! (jah és Mami rád nem vonatkozik a felhívás mert te beavatott vagy és nem akarom hogy elmond!)
Hale testvérek

18. fejezet.

A nagytitkok feltárása! I/II.

Alice szemszöge:

Már napok óta érzem, hogy valami készülődik. Nem rég volt egy éve hogy legjobb barátnőm Nessie elment. De az óta jobban megismertem a Cullen családot. Nővéremként szeretem Bellát és Rose-t, bátyámként Edwardot és Emmett-et. És természetesen szüleimnek tekintem Esmé-t és Carlisle-t. Sajnos az igazi szüleim soha nem ismertem. Mivel nos, igen érdekes körülmények között születem. De mint nem sokkal ezelőtt kiderült nem csak én vagyok ilyen… De még mindig nem tudom, hogy miért olyan izgatott mindenki! Csak pattognak, mint a gumilabda és állandóan rám mosolyognak vagy kacsintanak. Mi a fene folyik itt? Olyan mintha mindenki Alice-korban szenvedne, readásul mindenki állapota igen csak előre haladott.
- Édesem, miért viselkedtek mostanában ilyen… furán?
- Az meglepetés, Kicsim! – kaptam válaszul. Meglepetten pislogtam fel. Én nem szoktam meglepetéseket kapni.
- És gondolom hiába is kérném, hogy mond el, nem fogod igaz? – kérdeztem hát.
- Pontosan, egy szót sem fogok mondani!
- Hát azt majd meglátjuk… - másztam volna Jass-re amikor köhögést hallottam és ez az eszembe jutatta, hogy nem a szobánkba vagyunk. Hanem lent a nappaliban. Azonnal lemásztam szerelmemről és gyönyörű rákvörös színt öltöttem.
- Bocs hogy zavarok! – szólt Bella. – De beszélnem kéne a bátyámmal.
- Nekem pedig rendbe kell szednem Alice-t. – mosolygott Rose. Én csak zavartan néztem rájuk miközben Jasper megcsókolt majd elment Bellá-val.
- Még is miért kéne rendbe szedni? – kérdeztem meg mivel a szemezés nem jött be. Nem azzal van bajom, hogy csinosítani akar, sőt örülök is neki szeretek vásárolni meg a hajammal pepecselni, de most nem értettem az okát.
- Mert a meglepetéshez át kell öltöznöd! Nem mehetsz farmerban! Te kis butus! – mosolygott majd kézen fogott és felvitt a gardróbba (ami mostanában drasztikus hízókúrában részesült) és elkezdett válogatni. Őszintén mondom, segíttetem volna neki, ha megmondja, milyen ruhát keresek. De persze nem mondta „majd meglátod” na, ja, én nem vagyok az a kivárós fazon…
Úgy negyven perc múlva rájöttem, hogy valami nagyszabású készül ellenem. Ugyan is egy élénkszínű „vérvörös”selyem estélyit kaptam. A fekete hajammal és szememmel tökéletesen állt. De én feszengtem. Nem is hiszem, hogy valaha lett volna rajtam estélyi ruha.
- Nos, szerintem még a mesésnél is jobban nézel ki. – kaptam egy puszit az arcomra Rosalie-tól.
- Igen valóban olyan, mint egy álom. – forogtam e tükör előtt. Gyakran mondják rám, hogy néha úgy viselkedem, mint egy gyerek és hogy a nevem tökéletesen illik hozzám.
- Gyere HamuAlice-ka ideje indulni, vár rád a Szőke herceg fehér limóval. És ne aggódj, nem kell éjfélre haza sietned. – Ezen csak nevetni tudtam. Mikor lesétáltunk a lépcsőn kicsit izgultam mit fog szólni Jasper a ruhámhoz illetve, hogy hova is fog engem vinni azzal a bizonyos fehér járművel. De a hatás, amit szerelmemnél elértem nagyobb volt, mint remélni mertem volna. Szó szerint tátott szájjal és kikerekedett szememmel nézet vagy inkább bámult rám. Mire én felkacagtam.
- Nézd csak! Hát nem bomba a csaj? – lökte vállon Em.
- De …de valóban…bomba..a..csaj! – hápogta.
- Hát ez jó még talán Ed sem volt kiütve ennyire Bellától bár ki tudja emlékszem pár NAGY pillanatra…- de ekkor Carlisle befogta a száját. Majd kedvesen rám mosolygott.
- Ne is foglalkozz vele, Kedves. Nagyszerűen nézel ki!
- Köszönöm Carlisle! – értem le végül a lépcsőn.
Mire Jass elém siettet és a karját ajánlotta. Pont, mint egy úriember. Imádtam az ilyen szokásait. Valahogy még dögösebb lett tőlük, ami kész őrület, hiszen ő már amúgy is egy félisten volt.
- Engedelmével, Kisasszony! Szeretném meghívni önt vacsorázni! Elfogadja a meghívásom?
- Természetesen, Uram! A legnagyobb örömmel! – próbáltam nagyon komolynak látszani, de egy kis kuncogást nem bírtam megállni. Ezek után kivezettet az autóhoz (ami lás csodát tényleg egy fehér limó volt.) Nem láttam ki volt a sofőr, de volt egy tippem, hogy Edward az. Egyrészt azért mert csak őt nem láttam sehol. Másrészt pedig azért mert amikor Emmett közelebb ment az autóhoz az morogni kezdett. Így ha nem egy kutya van, bent akkor csak is Ed lehet.
Szerintem legalább húsz percig utaztunk mire végre megállt az autó Szerelmem pedig kisegítet belőle. Amikor körül néztem, hogy nagyábból betájoljam magam. Elképedtem…

22 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már nagyon vártam a fejezetet,és reméltem,hogy benne lesz a "nagy leleplezés",de most hogy így belegondolok,jobb hogy még egy kicsit izgulhatunk:DNem igazán van ötletem,hogy mi lehet a titok,de valami Alice születésével,mert mondta hogy elég fura volt,de lehet hogy a látomásai(bár az elöttünk nem titok azt hiszem).Lényeg mi lényeg,hogy nagyon nagyon izgulok,és várom a kövi fejezetet
    Kami

    VálaszTörlés
  2. Szia annyira tetszik nagyon jó lett majd még én is próbálok ötletet adni puszi Ivett

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm! Én is úgy gondoltam nem lesz az olyan nagy baj ha izgultok még egy "kicsit" :P :D:D
    Am nem a látommásaival van kapcsolatban.
    Ennyit elmondhatok! :D De nem rossz jó felé puhatololóz.
    Siok sikert. Puszika

    VálaszTörlés
  4. Szia Hugi!!!!!!
    Jó sőtt annál jobb:D:D:D:D:D
    akkor szerintem az a titok h.....:D:D:D:D:D:D:D:D:D nagyszerűen fogod megírni a következőt is:)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Remélem igazad lesz!
    ÉS jó lesz!
    Köszike!
    (L)
    Puszika

    VálaszTörlés
  6. szia!
    már nagyon vártam ezt a fejit és lehet hogy rá jöttem mi lehet a titok valami a születésénél van!!!!!de talán tévedek kérlek mond meg hogy jó vagy rossz nyomon járok-e!puszit és ihletet am mikor lesz a kövi feji???mert már nagyon várom!!!!!!szereintem a többiek is!!!!
    pussssssssssz:brigi:P:P:):):P:):P

    VálaszTörlés
  7. Szia:) nagyon jóóó annyira tetszik:) már énis várom az új fejezetet puszika Ivett
    Mikor lesz?

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Nos köszönöm széppen nagyon örülök hogy ennyire tetszik! :)
    Am Brigi igen valóban a születésével kapcsolatos a dolog! Szóval jó nyomon jársz! :D
    Azt viszont az írd le légyszi részletesebben hogy azon belül mire gondolsz mi lehet! Nem foglak kinevetni max azt mondom hogy nem nem ezt az! :D Szóval nyugodtan tippelges érdekel merre visznek a gondolataid! :)
    Hogy mikor lesz kövi nem tudom pontossan! Még nem vagyok kész de igyekezni fogok most nem tart majd olyan sokkáig mint az előző!
    Puszika
    És köszönöm a megjegyzéseket! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  9. szia!
    hát először is onnan kezdem hogy hogyan jöttem rá na úgy hogy azt mondta hogy nem ismerte a szüleit meg hogy nem ő az egyetlen ebben a családban +még az is hogy "elég érdekes körülmények között született!na így jöttem rá!

    ami az elmagyarázást illeti hát......nem igazán tudom vagy talán van 1 elképzelésem....réges régen blablabla stb.szóval árva Alice szerintem ezért és utána hogy meg haltak a szülei árva házba került!!onnan meg meg szökött és ezért menekült az erdőbe de lehet hogy előtte diliházba zárták a látomásai miatt de onnan is meg szökött és utána ment az erdőbe lakni!utána vagy4 évig élt egyedül és utána találkozott Nessie-vel a többi meg megy tovább!...hát kb.ennyi!na lécci fűz hozzá meg jegyzést!csak szólok hogy már más történetek nél is találtam ki titkokat és az jónak bizonyult is!:):)nem hencegni akarok csak szólok hogy készülj fel mert szeretem a titkokat meg oldani+nyomozni is úgy hogy rám számíthatsz nyomozásban!!:D:D puszi jó légy!boldog nő napot

    VálaszTörlés
  10. lehet benne vmi:) ügyesek vagytok:)
    Puszika
    Ivett
    Boldog Nőnapot

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Köszönöm Viszont kívánom minden olvasómnak Boldog Nőnapot!
    Örülök hogy ilyen kis nyomozó zseni is olvassa a törimet! :D:D ( már ha nem haragszol a névért!) :D
    Szóval az árvaház viszonylag igaz olyan szinten hogy valóban volt ott egy idejig, diliházba viszont nem volt mivel (ha megfigyelted nem írtam egyetlen látommást sem) :P :):D Am vissza térve az árvaságra azt tudja hogy ki az Anyja és az Ajáról is egy két kis részletett. De a részleteket csak később...
    Még annyit azért hozzá füznék hogy próbáld meg úgy kitalálni ezt a kis titkot amire én gondoltam hogy ..lala..-ehet és ne az életével kapcsolatba. Fére ne érts nagyon is örülök hogy ilyen részletekre is gondolsz meg kérdezel egy része bennem eddig fel sem merült. Ezért is örülök hogy aktívan figyelsz! :D Szóval próbál kicsit már felé is tekinteni!
    Csak ennyit mondhatok!
    Puszika
    És sok sikert! Kis nyomozó zseni! :D

    VálaszTörlés
  12. köszi a névért nem haragszom örülök neki!:Dés nem tom hogy akor mi lehet a titok valójában ennyit rólam de még azért töröm a fejem rajta!!!!NEM ADOM FEL!ugyanis nem ez vall rám!puszi

    VálaszTörlés
  13. jaj,olvasgatom a bejegyzéseket és kezdek megőrülni:Dmár nagyon várom a kövit,és elöbb írtad hogy nem írtál egyetlen látomást se(nekem itt valamiért eszembe jut hogy néha eltünnek az érzelmei meg a gondolatai:P)Szerintem lesz valami az apjával is,mert fentebb nem azt irtad,hogy tud valamit a szüleiről,hanem hogy tudja hogy ki az anyja,és az apjáról is egy keveset(bár lehet hogy ezeket már csak beképzelem az izgalomtól)
    Pusz
    Kami

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Remélem azért kibíros épp elmével! :D:D
    Am amúgy nyugi azok amiket észre vettél jók! Szóval te is gondolkodj! :):D
    Ami pedig a kis nyomozó zseninket illeti: Nagyon is remélem hogy nem adod fel! :D:D
    Még van időd úgyis csak szombaton teszem fel a kövit. Addig van időtök kitalálni miről van szó!
    Puszika

    VálaszTörlés
  15. Én is már nagyon kivi vok a folytatásra:) bizti jól megírod:D már énis kivi vok a oflytatásra alig várom a szombatot
    Puszi
    Ivett

    VálaszTörlés
  16. Szia Ivett!
    Köszönöm széppen !
    Remélem tényleg sikerül jól össze hozni! :D
    Puszika

    VálaszTörlés
  17. Én nagyon Bízok benned eddig is láttam hogy tehetséges vagy:D szerintem a kövi résznél és semelyiknél nem fogunk benned csalódni:D Puszika
    Ivett

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Jujj ez nagyon irtó nem is tudom milyen jelző kell ide de nagyon jól esik! :D (pirul)
    Köszönöm széppen! (purulok mint a paradicsom) :D:D
    Puszika

    VálaszTörlés
  19. annyira várom már a kövit:) mikor lessz:? puszika
    Ivett

    VálaszTörlés
  20. tényleg ez nem is hülyeség és van benne valami kár hogy nem én jöttem rá először, de nem bánkódom mert így könnyebb meg oldanom a rejtélyt!!mondjuk azt mondtad hogy a látomásaihoz nincs semmi köze azt meg már kiderítettem hogy a szüleivel van kapcsolatba csak azt még nem tudom hogy melyikell
    mondjuk megint fel ötlött valami!!!!!...az apjával volt vmi talán látomások!mondjuk nem biztos lehet hogy az anyjával és örökölt tőle vmit vagy mi nem tom valami ilyesmi!és az tényleg igaz hogy néha nem érzi az érzelmeit am mikor fog vámpírrá változni?szerintem ezen az estén lesz valami!hogy meg tudja hogy vámpírok és lehet hogy sikítva elmenekül de lehet különösen nem érdekli és eltűri mert annyira szereti Jaspert vagy kicsit fél tőle de nem fut vagy sikítozik csak meglepődik!vagy valami hasonló!
    puszi jó légy!

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jók az újjítások ügyi vagy:) nekem tetszik és szerintem nem én vagyok az egyedüli
    Puszika Ivett

    VálaszTörlés
  22. Szia! Brigi!
    Szóval hát igen! :)
    Am nem fog futva elmenekülni! Se sikítozni sőt ezzekhez Jasper közelebb lesz mint Alice!
    Puszika!

    Szia! Ivett!
    Köszike! Szerintem is jó hogy van chat. De ha lehet írjatok is bele! :P:D
    És a többieknek is akinek tetszik vagy akinek nem! :p
    Puszika!

    VálaszTörlés